вівторок, 1 липня 2014 р.

Червень

Червень розпочався для мене неймовірною поїздкою до Швеції. Фантастичної країни, якість життя в якій здається чимось…інопланетним. Детальніше про це я розкажу у наступних постах, але і в цьому про подорож буде багато.

Знайомство місяця: колеги по поїздці – Лаша, Мімоза, Серджіо…А ще – письменниця Барбро Ліндгрен.

Фільм місяця: «Перед світанком» - просто чудове кіно,про яке я писала в попередньому пості.

Серіал місяця: майже не дивилася

Напій місяця: кава. У подорожі – до 4 чашок в день (для мене це ДУЖЕ багато)

Мрія місяця: аж 2 – щоб усі іспити вже були позаду, і – колись – приїхати в Швецію знову!

Подія місяця: цей прес-тур!

Виконавець місяця: почута наживо Едда Магнасон – мрійлива шведка, прекрасна, наче ельф. Чекаю її нового альбому тепер.

Традиція місяця: прокидатися по будильнику – щодня! Часом по своєму, часом – з сусідньої кімнати в готелі J

Настрій місяця: «Як інколи буває цікаво, натхненно, щасливо…»

Фраза місяця: На картинці…


Вперше на 100% відчула, що це – істина рівно рік тому, теж у червні (коли працювала в дитячому таборі). Цей червень тільки підтвердив це ще раз, ще сильніше.

Розчарування місяця: нарешті я не відчувала серйозних розчарувань

Книга місяця: повільно читається «На дорозі» Джека Керуака. Зате наскільки подовжився мій «To read list»…Сподіваюся встигати читати більше.

Кафе місяця: приємний ресторанчик «Vapiano» на почтаку вулиці Nybrogatan в Стокгольмі та цікавий GNEZDO bar в Києві.

Відкриття місяця:
заново відкрила в собі журналістський бік J

Висновок місяця: будь максимально відкритою для світу – і він подарує тобі багато приємних сюрпризів.

Надія місяця: успішно закінчити солідний відрізок життя під назвою «навчання» і впевнено почати новий етап

xtxX за червень я отримала усього 2 листівки. Але і відправляла дуже мало. Треба повертатися до мого хобі..

Немає коментарів:

Дописати коментар