пʼятницю, 3 жовтня 2014 р.

Мій вересень

Щороку я чекаю на вересень, коли листя так гарно кружляє моїм провулком, а ще завжди думаю, як же класно комусь народитися і святувати день народження цього місяця.

Знайомство місяця: особисте – герой мого інтерв’ю, яке незабаром вийде. А мистецьке знайомство місяця – критик, перекладач, есеїст Олександр Бойченко, якого я бачила і раніше, але ще раз для себе відкрила. Його колонки – есе – просто супер!

Фільм місяця: «Істальгія» - круте кіно української режисерки в копродукції з Німеччиною та Сербією. Так приємно піти в атмосферну «Кінопанораму», подивитися якісне кіно нашого режисера, дуже європейське і гарно зняте.Ходила на нього в рамках «Тижня українського кіно на підтримку Олега Сенцова». Дивилася ще фільм самого Олега «Гамер» - теж сильна робота. А от на «Плем’я» і треба йти, і моторошно…

Серіал місяця: нарешті додивилася «Друзів» . Вирішила не витрачати час на 4-й сезон «Новенької» - вже нецікаво.

Напій місяця: капучіно. Бажано у Львові.

Мрія місяця: завжди одна – щоб усе заспокоїлось

Подія місяця: Форум Видавців і купа приємностей там

Виконавець місяця: так вийшло, що це мій знайомий Ваня Марунич. Заслуховувала його пісню «Ты уходишь»дуже-дуже багато разів. Гурт називається NRavitsa, вони вже випустили альбом.

Традиція місяця: коли робочий день іде не так, як планував

Настрій місяця: хороший

Фраза місяця: сподобалася цитата Сергія Жадана: "Це цинічна війна, бо вона неоголошена. Є влучне визначення – гібридна війна. Це справді гібрид, покруч, який витягує найгірші наші риси. Я бачу безліч моментів, націлених на нацьковування, розпалювання ворожнечі між сходом і заходом. Розумію, що важко контролювати емоції, коли поруч тіла померлих, кров, цинізм, брехня. Але це є нашим випробуванням зараз, маю на увазі тих людей, які зараз не на фронті, - зберегти обличчя країни, не втратити людяності. "

Розчарування місяця: як можна достатньо спати, але не висипатися

Книга місяця: не пам’ятаю, чи читала її на початку вересня, чи в кінці серпня – але це «Зов кукушки» Роберта Гелбрейта (Джоан Роулінг)

Кафе місяця: нова кав’ярня «Фіксаж» у Львові – раджу!

Відкриття місяця: байдужі і небайдужі люди

Висновок місяця: «Я щось можу. Я щось хочу. Все владнається»
Надія місяця: завжди одна – війна закінчиться. І що бабуся приїде з Луганщини…

Листівка місяця: знову почала займатися постросингом, ура! оця дуже на часі прийшла - в день, коли я читала есе Бойченка про Кафку, дістаю зі скриньки таку чеську листівку.

Атмосферна картинка, яка також стоїть на робочому столі в редакції і дуже, чомусь, мене радує :) Класно б колись робити свої фото для постів :)


Немає коментарів:

Дописати коментар