суботу, 5 квітня 2014 р.

Blogroll: 5 authors I'm reading right now

День 5 - Нові блогознахідки

Сьогодні продовжую тему про блогерів, яких я регулярно читаю.

У зв"язку з політичними подіями, слідкувала за репортажами найпершого в рейтингу жж Іллі Варламова zyalt. Його блог справді цікавий, оперативно наповнюваний, і - різноплановий. Головною рисою я б назвала все-таки репортажність, яка зараз має ще більшу ціну, ніж колись, а ще грамотний маркетинг. Відчувається, що людина захоплено і водночас професійно займається своїм блогом. Так, далеко не в усьому можна з ним погодитися, далеко не все однаково цікаво, але почитати - варто. Особливо популярними і справді видовищними є репортажі про міста: "Хороший Киев" и "Плохой Киев" та інші з цієї серії.

Надихаючим є для мене блог, яким займається ціла команда англійців, і який є дуже популярним в Британії - A beautiful mess. Насправді, вони постять так багато інформації про різні теми - і інтер"єрне, і рецепти, і враження від книг...Я не встигаю читати все, але мені дуже імпонує атмосфера блогу - вона стимулює розвиватися. І фото дуже гарні.

Ну і трошки про зовсім легке і дівоче. Мені імпонує настрій сторінок Олівії з What Olivia did та Юлі made_in_kyiv . Одна живе у Лондоні, друга - в Києві, але обидві дівчини вміють не лише гарно вдягатися, а і готувати, а ще - в цікавій формі ділитися знахідками, настроєм, розповідати про подорожі та відвідані події. Ніколи до написання цього посту не подумала б, що стану їх порівнювати, але якось так воно виходить :) Деякі рецепти Юлі вже опробувала, а ще - замовила кофту, як у Олівії, тільки іншого кольору :)

Насамкінець і цього разу - блог художниці. І хоча Євгенія Гапчинська gapchinska нічого не пише, а тільки публікує свої картини (регулярно), перегляд її блогу - естетичне задоволення. Мистецтво можна відчути і через екран монітора, і хай тоді цей посил дуже слабкий, але все-таки він присутній і мотивує ходити на виставки і цікавитися прекрасним.

А які блоги ви читаєте і могли б мені порадити?


Немає коментарів:

Дописати коментар