середу, 30 квітня 2014 р.

Good bye, april!

Люблю цей місяць - квітень. Хтось скаже: це логічно, усі так, ще з дитинства - адже у тебе в квітні день народження. Так, це правда. Але мені здається, що я любила б його у будь-якому випадку: просто згадайте це відчуття вранці, коли виходиш з будинку, вдихаєш весну, і настрій, так само як запах бузку чи квітучої вишні, зберігається весь день...
Швидко пролетів цей квітень, аж занадто. Але час писати мої "пунктики" :)


Знайомство місяця: це був місяць вузького кола зустрічей в цілому. Але от з Олею, cappucchin_ca, розвіртуалилися :)

Фільм місяця: радянський "Міміно" (в якійсь мірі відкриття, до цього не бачила), а ще передивилася "Мумії", це було смішно :)

Серіал місяця: знову "Друзі"

Напій місяця: калиновий чай

Мрія місяця: щоб заспокоїлось на Донбасі, де між іншим у мене друзі і родичі

Подія місяця: всі зустрічі з приводу дня народження :)

Виконавець місяця: з музикою щось зовсім нічого нового, порадьте щось!!!

Традиція місяця: марнувати час - погана традиція.

Настрій місяця: "нєрвішкі шалят"

Фраза місяця: аутотренінг - не ефективний! - "Катя, пиши диплом"

Розчарування місяця: моя продуктивність роботи над дипломом :(

Книга місяця: соромно сказати, знову "451 градус за Фаренгейтом" Рея Бредбері. АЛЕ Ж ДОЧИТАЛА!

Кафе місяця: "Мафія" на Б.Хмельницького сподобалась.

Відкриття місяця: час пролітає настільки швидко!

Висновок місяця: it's time to work a little harder.

Надія місяця: ...і знову про політичне. Все це має закінчитися скоро, і я вірю, що ці випробування в кінці кінців будуть на краще для нашої нації.

У зв"язку з моїм хобі - посткросінгом, про нього писала якось статтю, пропоную ввести ще пункт "листівка місяця" :)

Листівка місяця: по офіційному посткросингу наймиліша - ця, а ще цього року мене так чудово привітали друзі зі спільноти українських посткросерів, а також я виграла у грі "фаворити", і ось ще яку красу мені прислали (див. коментарі).

Немає коментарів:

Дописати коментар