неділю, 6 квітня 2014 р.

Нове-старе


 
День 6 - Серіальне

Сьогодні я довго думала про щоб вам розказати. На щось серйозне я не наважуся, якийсь сьогодні день...не продуктивний :) Тому розкажу вам, за що люблю серіал "Друзі", який зараз дивлюся, і скоро, хник-хник, він закінчиться (я вже на середині 8-го сезону з 10-ти).

Моє покоління - саме те, що
звикло бачити героїв цього ситкому по телевізору змалку. Він у США вийшов в 1994-му, у нас хай навіть на 3 роки пізніше - і от, вже з першого класу десь ці обличчя мені примелькалися. Але я ніколи його не дивилася більше, ніж випадково - по півсерії, навіть коли багато моїх друзів передивлялися усі 10 сезонів онлайн...То я просто знала імена, загальну фабулу і не відчувала жодного бажання дивитися цей "олд-скульний" американський ситком.

Але! Одного дня таки почала - мабуть, підштовхнуло те, що серіал сподобався моїй молодшій сестрі, яка ще далі від того часу, коли він знімався і був популярним.

...Тепер я теж шанувальниця Рейчел, Роса, Фібі, Джої, Моніки та Чендлера. А ще - українського перекладу - направду чудового, смішного і "смачного", наскільки таким може бути переклад. Через це я і не можу змусити себе дивитися англійською, така крута озвучка і жарти українською!

Я люблю друзів за оптимізм. Люблю за живість персонажів, які з першої серії здаються тобі знайомими, в яких бачиш риси реальних людей, які смішать і розчулюють. Головна емоція - це радість за них, за те, що вони є одне в одного. І гостре бажання приєднатися до цієї компанії, бути 7-ю :)
Я люблю цей серіал за добрі жарти. Дуже різні, але ніколи - дурні чи "нижче пояса", попри те, що теми порушуються дуже різні, в тому числі і серйозні, ті, що на часі. Я люблю серіал за Нью-Йорк, який там тільки вуличними планами-заставками, але атмосферно. За фірові фразочки кожного героя, їх продуману психологію, реалістичність.

Я люблю цей серіал за можливість подорожувати в часі, згадати якісь моменти 90-х і водночас за актуальність багато чого - нині.
А ще - цей серіал найкраще піднімає настрій. Я не бачу його конкурентів в цій особливості. Колись бачила картинку в соцмережах: фото героїв у кафе і напис - "Найкращі антидепресанти". Це точно сказано. І найздоровіші, настільки сприяє здоров"ю щирий сміх.
Кожен персонаж - мій улюблений. Але симпатія до Джої все-таки переважає на одну краплинку :)

Словом, скажу так: якщо ви як і я колись не розумієте, чому при згадуванні "Друзів" у ваших знайомих по-теплому сяють очі, обличчя розпливається в усмішці, і вони згадують якісь улюблені моменти - повірте, серіал, який може викликати такі емоції - винятковий. І просто подивіться кілька серій....А далі самі здогадуєтеся, як буде :)

friends_111612_1600

Немає коментарів:

Дописати коментар